Του Δημήτρη Δελεβέγκου
Καθοριστικής σημασίας για την πρόοδο υλοποίησης της μικτής χρήσης ανάπτυξης Cambas project, σε επιφάνεια 315 στρεμμάτων στην έκταση του παλιού οινοποιείου Καμπά στην Κάντζα, είναι η έγκριση από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων της μελέτης αποκατάστασης των διατηρητέων κτηρίων του πρώην εργοστασίου οινοποιίας Καμπά.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη επιτρέπει στην εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Reds να προχωρήσει στην έκδοση της άδειας δόμησης για την υλοποίηση εργασιών αποκατάστασης και ανάδειξης των συγκεκριμένων διατηρητέων που αποτελούν τμήμα της συνολικής, προς πολεοδόμηση, επιφάνειας.
Ειδικότερα, η συνολική πολεοδόμηση αφορά το διατηρητέο κτίσμα του σταθμού Κάντζα του Αττικού σιδηροδρόμου για το οποίο η εισηγμένη, εκτός από την έγκριση του ΚΣΝΜ για την μελέτη αποκατάστασης, έχει εξασφαλίσει άδεια δόμησης, τα διατηρητέα του πρώην εργοστασίου οινοποιίας και τα νέα κτήρια.
Το Cambas project
Στα νέα κτήρια θα βρίσκεται το μεγαλύτερο τμήμα της μικτής χρήσης ανάπτυξης της Reds που θα περιλαμβάνει γραφεία υψηλών προδιαγραφών με χώρους εμπορίου, αναψυχής και πολιτισμού.
Το έργο, προϋπολογισμού 220 εκατ. ευρώ, θα διαθέτει επιφάνεια 132.815 τετραγωνικά μέτρα από τα οποία οι ανοιχτοί χώροι θα είναι 53.115 τ.μ. και η δομήσιμη επιφάνεια θα είναι 79.700 τ.μ. Από αυτά σε 30.000 – 40.000 τ.μ. θα αναπτυχθούν χώροι γραφείων, με την υπόλοιπη ανάπτυξη να διαθέτει κινηματογραφικές αίθουσες, καταστήματα, καφέ, εστιατόρια, χώρους αναψυχής, χώρους πολιτιστικών χρήσεων και ξενοδοχείο. Ακόμη τα σχέδια περιλαμβάνουν και την υλοποίηση μουσείου οινοποιίας που θα αναδεικνύει την ιστορία του χώρου.
Το Cambas project, που θα απασχολεί 1.600 εργαζόμενους, υπολογίζεται ότι θα διαθέτει ετήσια έσοδα από μισθώματα ύψους 30 εκατ. ευρώ, ενώ ο ετήσιος τζίρος των μισθωτών τοποθετείται στα 150 εκατ. ευρώ.
Το Cambas project θα αποτελέσει γραφειακό hub υψηλών προδιαγραφών, προσελκύοντας μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους. Η τοποθεσία του πολυχώρου που βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” και διαθέτει εύκολη προσβασιμότητα μέσω Αττικής Οδού, Μετρό και Προαστιακού φέρεται να προσελκύει, ήδη, το ενδιαφέρον εταιρειών του εξωτερικού.
Όπως έχει αναφέρει το Capital.gr, η επένδυση μετράει, ήδη, έντεκα χρόνια γραφειοκρατίας. Αφετηρία είναι το 2006, οπότε υπεβλήθη ο φάκελος μελέτης χαρακτηρισμού και οριοθέτησης ΠΟΑΠΔ Τριτογενούς Τομέα στην Κάντζα Παλλήνης με τη συνοδευτική Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ).
Πηγή : www.capital.gr
Leave A Comment